Pàgines

dijous, 30 de març del 2017

Projecte personal sobre la figura humana

Aquesta activitat és un projecte de lliure tema, fet al principi de tercer trimestre per donar per finalitzada el segon trimestre a través de la figura humana. Vam tindre un període d'hores per plantejar i fer-lo a classe, i personalment jo vaig haver de treballar fora d'hores d'institut, ja que ho requeria el meu projecte. Podem diferenciar dues parts del projecte: la part teòrica que és la reflexió on havíem de fer una breu introducció explicant de què tractava el projecte, després explicar la realització d'aquest des del començament fins al final, tot al detall i l'altre és la part pràctica on ja plantejàvem el projecte físicament, en el meu cas va ser a través de la fotografia.
Vaig estar perduda durant un temps, ja que no s'hi havia quin tema escollir, ni com fer-ho.
Fins que el vaig trobar i tenia un ampli mode de representar-ho, però que realment no em definien, per tant vaig perdre bastant temps però una vegada que vaig tindre clar que o volia reflectir amb el terme fotogràfic ja va ser posar-se mans a l'obra,
El tema principal és la soledat, un tema que he volgut tracta, ja que és molt habitual en la nostra societat, que no ens adonem i afecta moltíssim internament, sobretot als joves i volia reflectir-la.
Doncs vaig inspirar-me en diversos referents com Edward Hopper.
El següent va ser escollir un escenari i amb ajuda d'una amiga, vaig realitzar una fotografia la qual només es veies el reflex de la silueta d'una persona, per integrar la figura humana, i els peus en moviment. Una vegada feta i amb l'acabat que jo volia, vaig intervenir damunt amb color blanc pastel per fer-lo més meu, donar-li un contrast i força.
Imatge feta amb Nikon 3200




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada