Pàgines

dilluns, 17 d’abril del 2017

Dibuix de la figura humana en moviment

Aquesta activitat ha estat la que ha tancat la representació de figura humana aquest segon trimestre.
Durant un total de dues sessions de 1 h 30 minuts cadascuna, vam poder dibuixar a la model de diferent manera, aquesta vegada en moviment. La nostra professora ens va recomanar que utilitzéssim la tinta xinesa, i va ser un encert total.
Vam situar-nos al voltant de la model en semicercle on ens posicionàvem de manera més còmoda per nosaltres. Majoritàriament vam utilitzar la tinta xinesa, però aportàvem diferents maneres de treballar-la a través dels utensilis utilitzats. Vam començar amb poses de 15 minuts fins a arribar al moviment continu on havíem de retenir les imatges per plasmar-les.
Personalment vaig començar utilitzant el pinzell perquè hem sentia més segura però a poc a poc vaig agafar-li el gust de manera que vaig provar diferents eines com una esponja, canya de bambú, un bastó de metge...
Al final l'eina que més vaig utilitzar va ser l'esponja amb la canya de bambú.
Al començament he de dir que vaig començar dibuixant per contorn i amb línia, bastant descriptiu, però de mica en mica vaig canviar a taca i afegir-li una mica de contorn de manera que s'entengués la silueta.
Per i, ha estat una experiència que tornaria a repetir, ja que és una forma diferent de treballar i m'ha agradat.
També he de dir que encara que estigués molt nerviosa en aquest exercici i que cansa, tens més llibertat a l'hora de fer-ho, cosa que a mi m'agrada moltíssim.


Diverses poses en moviment
Material:tinta xinesa
Detall de pose en moviment

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada