Pàgines

divendres, 28 d’abril del 2017

Maqueta ONG

Aquesta activitat forma art del tercer trimestre de disseny on treballem bidimensionalment els plànols i perspectives on passem a la tri dimensió fent una maqueta.
Havíem de treballar tant els plànols, perspectiva i maqueta amb el concepte d'estand per a una ONG, en el meu cas vaig fer-la sobre green peace, una ONG molt coneguda sobre el medi ambient
Aquesta activitat va ser realitzada tant a classe com a casa.
En primer lloc, a classe vaig escollir la ONG i vaig fer una pluja d'idees que podria posar i com. Després vaig fer la làmina a DIN A3 a escala 1:20.
A la làmina vaig fer la planta on anteriorment havia calculat la mida dels mobles i la paret i passar-los a escala. Vaig posar una taula en forma de L girada amb un grup de flors.
Després vaig començar a fer l'estructura de la maqueta, les dues parets i el terra, calculant ja les mides que em demanaven i passant-les a escala.
Després vaig muntar un iconotip amb GIMP per després enganxar-lo a la paret i un logotip per l'altra paret. Una vegada fet això vaig enganxar la taula que està formada per cinc peces exteriors més dos interiors. Quan ja vaig enganxar això, seguidament van ser les parets.
Tot fet amb cartó ploma i paper, una vegada fet tot i enganxat amb silicona i pega fort, vaig afegir-li molsa (musgo) a les cantonades de la taula i amb silicona a la paret vaig fer les inicials GP i li afegí molsa.
finalment a escala havíem d'incloure una silueta a escala d' 1 '80m, jo la vaig fer amb cartó ploma i pintada amb tinta xinesa.
He tingut vàries dificultats i canvis d'idees durant el treball, com la decoració que anava a afegir-li a la maqueta, com un arbre que al final el vaig substituir per una planteta baixa feta amb una massilla especial que s'assembla al fang però no pesa amb unes plantes artificials comprades al jardiland.
Després no em sortia la silueta a mida de manera que vaig haver de repetir-la tres vegades. Però a poc a poc vaig aconseguir fer-ho i ensortint-me d'altra manera, buscant solucions fins a tindre l'acabat desitjat.
Planta de la maqueta

Part frontal

Punt de vista des de l'interior

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada