Pàgines

dimecres, 19 d’abril del 2017

Cònica a l'aula



Aquesta activitat forma part de dibuix artístic on consistia a dibuixar dues còniques de la nostra aula de dibuix. La primera era una cònica central d'un punt de fuga i la segona una cònica obliqua de dos punts de fuga, per practicar el tema dels paisatges, que és del que tracta aquest tercer trimestre.
Cada cònica va tindre una durada d'una hora i mitja per cadascuna.
En la primera cònica vam començar fent una línia de l'horitzó i situar el punt de fuga i a partir d'allà vaig esbossar amb un bolígraf per fer-me una idea i orientar-me per després passar-ho amb retolador i una vegada ja estava al meu gust el vam aigualir per crear ombres i donar-li profunditat i volum.
A la segona cònica vaig realitzar els mateixos passos, el que vaig canviar va ser el color, encara que no la vaig haver d'acabar a casa.
Vaig tindre alguna que altre dificultat pel fet que va ser la primera vegada que utilitzava el retolador com a estri de dibuix. També amb la línia de l'horitzó que no aconseguia fer-la correctament a la meva mida.
Pròximament pujaré les imatges.
Mida 50x70
Cònica obliqua

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada