Pàgines

divendres, 28 d’abril del 2017

Llibreta d'artista


,Aquesta activitat forma part del tercer trimestre de dibuix artístic. En aquest trimestre hem terballat l'espai, de manera que les intervencions fan referencia a aquest tema on farem paisatges interpretats.
En aquesta entrega havíem de fer com a mínim tres paisatges interpretats.
Vaig fer totes tres mitjançant l'aquarel·la.


Aquí tinc el primer dibuix on l'he fet a format horitzontal, fet a aquarel·la total. 
M'he inspirat en una imatge d'una alba en un lloc solitari.
L'he exagerat canviant-li els colors i posant-lo totalment a contra llum.











Mida: 23cmx32,5cm
Làmina per aquarel·la

Aquest és el segon dibuix que està en format vertical, vaig començar inspirant-me en un tatuatge d'una ola feta per línies en un cercle, A poc a poc el vaig anar transformant-lo posant-li línies de diferents colors i vaig afegir-li una palmera cap avall com a vaixell.



                                           Mida DIN A4

I aquesta és la tercera intervenció, feta en format horitzontal, on vaig inspirar-me en un paisatge japonès que m'agradava moltíssim i el vaig interpretar canviant-li els colors i la forma.
Podem veure que aquest és el dibuix més lluminós de tots tres. 



Finalment puc afegir que m'ha agradat aquesta activitat, ja que érem més lliures a l'hora de fer-la.
Mida: 23cmx32,5cm
Làmina per aquarel·la

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada