Pàgines

dimarts, 18 d’abril del 2017

Projecte MAMT

Aquest projecte consisteix a fer una obra tridimensional inspirada en una obra anomenada ''Sense títol'' de l'Albert Macaya.
Aquesta obra ha sigut treballada amb filferro. Està situada en una sala amb fons blanc perquè una de les característiques principals d'aquesta obra és que no se centra només en la figura representa amb filferro si no que l'ombra també és una gran part molt important, per aquest motiu necessita un fons blanc, on a través de focus és veurà reflectida.
El projecte tractava de dues fases, la primera a classe on havíem de començar a plantejar la idea i representar-la, i la segona fase al mateix museu on l'Albert Macaya ens donarà una xerrada i a través d'això podem continuar el projecte i canviar de percepció de les coses.
Personalment el meu treball vaig utilitzar la tècnica de cosir, juntament amb el filferro que el vaig afegir a la segona fase, tot en un full de 50x70. Encara que vaig afegir més materials com la tinta xinesa i retalls d'una altra làmina.
Primerament vaig plasmar la idea fent diferents esbossos en diversos fulls DIN A3. Una vegada ja ho tenia clar vaig fer proves de com trencar les tires de paper de manera que encaixessin. Una vegada fetes les vaig cosir amb fil negre i vaig posar un fons no molt intens negre amb carbonet que posteriorment va ser tapat. I a la segona fase ja vaig afegir el filferro al voltant de les tires de forma que se separessin i el fons el vaig pintar de negre amb tinta xinesa. El meu tema tractava sobre la inaccessibilitat on vaig tallar unes tires de paper verticalment i en paral.lel, de manera que imitessin els barrots d'una pressó. Després vaig recollir les tires de paper en dos grups de dos amb filferro i cable per a mostrar l’accés a allò que apareix en obrir-se aquests barrots. Foscor, incertesa... Allò que em fa més respecte. El poder de l’error, el futur. L’obra està col·locada horitzontalment de forma que es vegi el forat més allargat, imitant un camí ple d’idees, decisions...

El treball també constava d'una part teòrica on havíem de fer un escrit sobre la nostra obra i la seva explicació juntament amb una imatge nostra.

Projecte final MAMT 
Beatriz Monje

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada