Pàgines

dimecres, 19 d’octubre del 2016

Luca Pacioli

Luca Pacioli

I així donem la benvinguda al segon curs de batxillerat amb un exercici de disseny. Comencem amb tipografia amb un exercici sobre Luca Pacioli. Hem hagut de dibuixar unes lletres a mà alçada.
Vam dividir el paper en sis caixetins deixant un espai per al títol. Seguidament vaig fer dues diagonals per ajudar-me a guiar per fer el cercle i començar el traçat de les lletres. 
Una vegada acabades, vaig omplir-les i enfosquir-les de color negre.
Els materials que vaig utilitzar són el llapis portamines i un retulador negre.
La meva experiència personal puc dir que em va costar pel fet  que no contro-lo el traç i sóc bastant bruta a l'hora de dibuixar. A Poc a poc intentaré millorar-lo a base de pràctica. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada