Pàgines

dijous, 20 d’octubre del 2016

prova sele

Prova selectivitat

I amb aquesta prova donen la benvinguda al dibuix artístic de segon de batxillerat.
Una classe d'hora i mitja per realitzar aquest dibuix que consistia a dibuixar una escala de mínim quatre esglaons i posar-li les quatre figures geomètriques següents: con, esfera, cub i un cilindre.
Però abans d'això havíem de fer dos esbossos dels possibles projectes finals.
En aquesta activitat vaig tindre diverses dificultats tant que va ser la primera làmina de l'any en 50x70, el temps que va anar en contra meva a causa del meu bloqueig i també que la meva proposta final va ser una tècnica que no domino molt bé però em va semblar la correcta.
Ara l'estic modificant així que pròximament penjaré les imatges corresponents!




                                                                                                               Format: 50x70
                                                                                                               Tècnica: carbonet
                                                                                                                Editada: photo editor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada