Pàgines

divendres, 18 de novembre del 2016

Pictograma

 PICTOGRAMA ZOO
Aquí hem treballat el disseny gràfic, on hem aprés gràcies a que vam estudiar les senyalitzacions i els pictogrames que vam acabar fent la prova de selectivitat amb dues hores.
Consisteix en dissenyar dos pictogrames per al zoo, on hem de dibuixar dos animals, amb llibertat, i fer una senyalització amb ells. Les mesures estaven reglamentades 160mmx120mm on havia d'estar sobre un plafó rectangular.
Vam fer una pluja d'idees en un DIN-A3 doblegat. Personalment no ho vaig veure malament i hem sortien diferents idees però vaig tindre un problema gran on hem faltava control gràfic i de dibuix, vaig haver-hi de practicar més tard a la llibreta d'artista.
La meva selecció va ser el dofí i un ocell on figura la silueta en blanco i el fons pintat completament amb el color blau. Vaig escollir aquest color ja que per mí és el que millorlor ho representa per l'animal aquatic i d'aire. El grau d'iconicitat no era molt alt perquè no ho veia necessari, buscava un disseny atractiu, no realista.
La fletxa la vaig encloure a la part inferior centralitzant-la i fent-la de color blau sobre un fons blanc, ja que queda més visible per al públic.
Quan vaig modificar-la hem va agradar força l'exercici.                              Técnica: llapisos de colors
                                                                    Mida: DIN A-3
                                                                    Editat: photo editor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada