Pàgines

dilluns, 28 de novembre del 2016

Galleda aigua reflex


Galleda, aigua i reflex.

En aquest trimestre hem treballar la representació de formes naturals i objectes, on vam fer una prova de selectivitat de dues hores de duració a l'11 de novembre. 
Havíem de dibuixar una galleda, aigua i reflex en un espai tancat jugant amb les llums.
Vam realitzar una pluja d'idees en un DIN A-3 doblegat, el qual vaig tindre dificultats per no saber representar bé l'aigua, i aquell dia no estava inspirada, doncs vaig tindre menys propostes. Una vegada fet l'essbos final amb ombres havíem de passar al 50cmx70.
jo vaig fer un contrallum on hi havia una paret totalment fosca  amb recuadre fent símil de porta per on entrava la llum i fa profunditat amb el passadís dibuixat.
Després vaig fer la galleda a la part esquerra, al costat de l'entrada de llum per poder jugar amb les ombres, l'aigua que estava caient de la galleda i en ella el seu reflexe per l'aigua, una mica distorsionat a propòsit.
És un dels dibuixos que vaig sortir més contenta perque a l'hora de resoldre els meus problemes davant la realització de l'aigua, que mai ho havia fet, ho vaig resoldre amb éxit.

                                                                                                                                                                                                                              Técnica: carbonet
                                                                                                                    Mida: 50cmx70cm
                                                                                                                    Edició: photo editor


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada