Pàgines

divendres, 18 de novembre del 2016

PORTADA

 PORTADA

En disseny gràfic hem,   l'11 de novembre vam realitzar la prova del disseny d'un cartell, havent-hi estat estudiant el disseny d'editorial.L'activitat demanava el disseny d'una portada d'un llibre anomenat: ''Els dies de la republica''. La composició no era lliure, havíem de seguir una retícula compositiva q ¡nue la duia els altres llibres d'una mateixa col·lecció i unes pautes proposades.
En un full DIN-A3 doblegat vaig realitzar la pluja d'idees, on vaig tindre algun problema de decisió final ja que no sabia si possar figura humana amb grau d'iconitazació baix o només la bandera.
La composició era en franja horitzontal en la part superior del llibre i sota de la part esquerra havíem d'afegir un gargot que desde el meu punt de vista havia de tindre una referencia a la república. Jo més concretament vaig fer un degradat de diferents mides dels tres colors de la bandera.
Jo vaig tindre problemes per acabar-ho i amb les preses vaig confondre el lloc del títol amb l'editorial que posteriorment vaig modificar. Però haría d'haver estat a la part inferior dreta el títol amb la tipografia Sans Serif amb caixa baixa i sota el nom de l'autora amb la mateixa lletra però d'un cos inferior a la del títol. Al lateral dret sota la il·lustració està ubicat el nom de l'editorial.
No hem va arribar el temps amb dos hores, i el vaig modificar completament.
L'he treballat amb llapissos de colors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada