Pàgines

divendres, 18 de novembre del 2016

Cartell


 CARTELL

Hem estat treballant disseny gràfic i vam realitzar una activitat on havíem de dissenyar un cartell per a la Fira del Trapezi, de Reus. Les obligacions imposades van ser l'aparició de l'elefant  i la frase: ''fira del circ de Catalunya''.
Vam fer una pluja d'idees a un DIN-A3 doblegat, que realment vaig quedar satisfeta ja que tenia diverses idees, acolorides i que seguien una mateixa línea que els altres cartells.
Al final el temps no hem va deixar acavar el disseny per lo qual vaig fer una millora.
Vig fer un fons suau amb un símil de carpa, on sota estava el títol,amb caixa alta i sota en una caixa més petita el nom de la localització de la fira amb caixa alta pero un tamany inferior al títol. La frase obligatoria le vaig possar damunt del trapezi, a caixa baixa. estrategicament per al públic i sota  vaig incloure l'elefant emb l'any del cartell.
NNo estic desagradada amb aquest treball encara que amb l'elefant no estic contenta i el tinc al projecte de practicar-ho a la llibreta d'artísta.
                                                                                                                                                                                                                                Técnica: llapisos de colors
                                                                                                                      Mida: DIN A-3
                                                                                                                      Editat: photo editor
                                                                                                                           
                   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada